Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик за отворен/затворен преден капак?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Отторе на гредата е само тази букса?
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #17
      По скоро е това
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
        Отторе на гредата е само тази букса?
        Не е тази букса.
        Някъде отдолу на гредата трябва да се намира. Нека колегите с оригинална аларма да покажат къде стои точно буксата, за да видиш дали я имаш при теб налична.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ddextar Покажи съобщение
          По скоро е това
          Тоя механизъм ще да е на фейслифтовите.Преди фейслифта(2006) не е такъв.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Тази букса и датчик не ги пипайте, за еърбега са и се задействат при удар отпред !!!
            Буксата която е при мен се намира на гредата под левия фар с около 0.5м кабелче. Буксата е женска с 2 пина.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Буксата която е при мен се намира на гредата под левия фар с около 0.5м кабелче. Буксата е женска с 2 пина.
              Имах такава същата на 147-цата,но си мислех,че е за пръскалки на фаровете(ако въобще в 147 фейс има пръскалки).
              Attached Files
              Last edited by undy; d.m.y г., 13:11.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                Тази букса и датчик не ги пипайте, за еърбега са и се задействат при удар отпред !!!
                Буксата която е при мен се намира на гредата под левия фар с около 0.5м кабелче. Буксата е женска с 2 пина.
                Може ли да се види без да се сваля бронята?
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #23
                  Виж в снопа къде отиват кабелите на левия фар, там отива при мен въпросната букса, НО не мога да кажа дали със сигурност е за предния капак. Нямам фабрична аларма, само някаква свободна букса която отговаря на описанието.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #24
                    Най лесно е да се провери откъм боди компютъра, дали има окабеляване за въпросния датчик (контакт) на бравата за капака.

                    Конектор "B" пин 24. Проводникът би трябвало да е бял със сива ивица.



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Най лесно е да се провери откъм боди компютъра, дали има окабеляване за въпросния датчик (контакт) на бравата за капака.

                      Конектор "B" пин 24. Проводникът би трябвало да е бял със сива ивица.

                      Има кабел на пин 24
                      Attached Files
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                        Има кабел на пин 24
                        E - значи търси буксата му от другия му край.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Не е излишно и да премериш напрежението спрямо шаси на въпросния кабел при затворен и отворен капак. Би трябвало да е 0 при затворен и нещо си при отворен. Да не се окаже, че е излишно да търсиш напред.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не е излишно и да премериш напрежението спрямо шаси на въпросния кабел при затворен и отворен капак. Би трябвало да е 0 при затворен и нещо си при отворен. Да не се окаже, че е излишно да търсиш напред.
                            Но ако няма окабеляване до бравата?
                            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                              Но ако няма окабеляване до бравата?
                              Ако няма, вероятно ще измериш някакво напрежение, което не се променя в зависимост от това, дали капакът е отворен или затворен. Но ако измериш 2 различни напрежения, то това би означавало, че напред всичко си го имаш и търсенето на контакт в ключалката, букса и пр. става излишно.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Не е излишно и да премериш напрежението спрямо шаси на въпросния кабел при затворен и отворен капак. Би трябвало да е 0 при затворен и нещо си при отворен. Да не се окаже, че е излишно да търсиш напред.
                                Човека си казва, че няма оригинална аларма. Съответно и няма как капака да влияе по някакъв начин на извода на този проводник.
                                Аз лично бих боцнал кабела с една игла (да не нарушавам изолацията). Бих измерил моментното състояние дали има +12в, за всеки случай. Ако няма нищо, то подавам му една маса и гледам дали ще се "затвори" капака на дисплея.

                                п.п. Макар, че логиката по принцип е обратна - с маса да се появява индикация за отворен капак, но пък излиза, че с липса на бутона, реално липса на маса, то излиза символа за отворен капак.
                                Last edited by BO; d.m.y г., 09:40.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X